måndag 14 februari 2011

♥ Brev i lådan :) På alla hjärtans dag ♥


Titta vad som låg i min låda på alla hjärtans dag!! När jag öppnade lådan tänkte jag först vad har Niklas beställt nu då. Men så såg jag vem det var ifrån, DÅ blev jag GLAD!! Halsbandsklockan som jag vann hos Doktor Molly, TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!! Klockan är superduper fin!!


Halsbandsklockan ligger på ett örngott som min mormor gjort. Initialerna är min mormors och morfars, S och G som står för Signe och Gunnar. 
                                       

Idag är det full rulle för mig och barnen, vi har sportlov. Är det sportlov så är det ;-) Luftgevärsskytte och skridskoåkning har vi sysslat med. Jag gör "en bild i timman" så ett inlägg om det kommer lite senare!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina