torsdag 10 februari 2011

En kopp kaffe, tack!


Inga nya Mollysar idag heller ;-) T 88 Smock, Indiskas tyllunderkjol, sjal som moi sytt och ett linne i royal.

                            I Mollyroben händer verkligen inget. Shoppingsugen? Svar JA!!!


Fin matchning av rosetten :)

Så glad och pigg jag ser ut, fast klockan inte ens är  06:00. Men skenet bedrar. Sitter här och nästan somnar framför datorn. Har jobbat två dagar med två vikarier, shit pommesfrites. Imorgon är det likadant, jag och två vikarier på min avdelning. Ser fram emot fyra dagars ledighet. Vecka 7 är nämligen barnens sportlov, himla passande tog jag kompledigt måndag och tisdag, plus helgen. Fyra dagar ledigt, härligt. Varav den ena ska jag och mamma ut på span på Ikea. Som i sin tur ligger en mil från Kungsbacka, resten får ni lista ut själva ;-)

Tusentack doktor Molly!!
Blev jätteglad när jag tidigt i morse öppnade min mail och såg att jag vunnit halsbandsklockan av Doktor Molly. Jag som brukar ha ett pärlband av tävlingar jag är med i högersidan, men jag vinner aldrig, men nu var det min tur!

                                          Kramis till alla!!

5 kommentarer:

  1. Jamen GRATTIS tamejtusan! Dina bilder påminner mig om att den där underkjolen hänger i min garderob.. hmm.. Snygg outfit!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Bina, dax att damma av den ;-) Himla skön att svassa runt i!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  3. låter jätteskönt med sportlov. Hoppas att du får vila ut ordentligt och ha det skönt.

    kram!

    SvaraRadera
  4. Kl. 6??!! Skojar du! Du är ju fräsch som en nyponros, lovar att ingen skulle vilja se mig klockan sex på morgonen (eller också är jag jättesöt, för då sover jag oftast, går inte upp förrän 7). Ja, de där kjolarna är storfavoriter här också!
    Här händer inte heller nåt alls på shoppingfronten!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina