måndag 21 februari 2011

Print tank och lite till!!


Coolwool cardigan och linnet Print tank är min dagens ihop med ett par jeans. Jag hade länge en liten tjej i mitt knä som satt och kollade på de små glimmande stenarna som sitter på linnet. Hon tyckte de var fiiiiiina, var nästan rädd att hon skulle pilla bort någon ;-) Stenarna eller vad det kallas syns tyvärr inte på bilden.


Hua vad kallt det är ute. Om 3 veckor åket vi till Fjätervålen och när vi kommer hem är det vår, det har jag och Niklas bestämt. Sitter är med en Alpaca mix long cardigan och togvantar från Odd Molly, för att inte frysa. Jag vill börja använda Lotta lotta coat...drömmer!!!


Fina blommarn!! Jag googlade på det latinska namnet, som stod på en lapp och hittade att det är en kapstjärna. Som Niklas fick när han fyllde år av min föräldrar. Det kommer 2 stänglar till så det gäller att sköta om den.


Fina bilder!!


♥♥♥
Kramar

7 kommentarer:

  1. Visst är det fina bilder jag får "Living Tenfold feeling"!

    SvaraRadera
  2. Koftan med rosett bak är ljuvlig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina grejer! Men ska man se ut så där får man sälja både kropp och själ...kostar nog multum med allt det där...


    Har inte fått koftan ännu, beror nog på allt strul som blivit. Har inte hunnit ringa dem igen, hoppas att de håller koftan, annars tror jag att jag gråter blod för det också. Är så låst nu, när det inte funkar!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fia, nu tror jag poletten trillade ner, med de reserverade pengarna. Då är det dax att ringa och kolla läget tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har bestämt att det ska vara vår nu men det hjälper ju inte ett jädra dugg! Jag vill också ta fram min älskade LottaLotta :(
    Kram

    SvaraRadera
  6. Christina: Absolut! Har haft så sjukt mycket på jobbet bara igår och nu ska jag försöka ringa när de öppnar.

    Det är så himla jobbigt det här, även om jag iof sig (iaf inte än så länge...)anser att det är butikens fel, utan snarare bankens...Nu ska allt trilla tillbaka idag och imorgon. Hoppas jag!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. ...iof sig INTE anser att det är butikens fel skulle det vara!

    /F

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina