tisdag 1 februari 2011

Rose!


Godmorgon! Så skönt det är att inte behöva gå upp när de andra har gått upp, utan kan ligga kvar och gossa kudden, är lite trött efter föräldramötet igår.
Pratade med min brorsa igår, hans fru undrade om det var okej att hon köpte en likadan Tailor melton shawl coat som jag. Jag tyckte det var kul att du tyckte om den, hittar hon den, klart hon ska köp den!!
Linnet och koftan är från The smart heart.


Min Tailor melton shawl coat, grey, från Meastress Selectif!


I söndags hade jag ett inlägg att jag hade fullt i garderoben. Jag har det knökigt, men det betyder inte att jag vill sälja någon av mina godingar. Jag fick nämligen ett mail från någon låååångt borta som undrade. Det jag visar på bloggen är inte till salu!!

Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina