måndag 28 mars 2011

Jippi det funkar! Bina har fixat det!!

Det har nu gått 3 veckor sen jag fick fullt i bildminnet. Jag hade noll koll på bildminne och det här med att förminska bilder. Det var bara pang stopp!!! Både jag och Niklas försökte med att köpa mer utrymme men det funkade inte. Vi skulle åka till fjällen så det fanns liksom inte tid att fixa detta just då.
Idag har jag varit hos fina Bina och fått hjälp ;-) Problemet var att jag inte kunde handla på internet med mitt visa kort. Vi fick åka till banken och fixa dosa och så där. Hem till Bina och betala och tjohoo det funkade och vipps hade jag massor av bildutrymme. Sen visade Bina mig hur jag förminskar bilderna. Tänk att jag ska kunna blogga ingen, som jag har längtat!!!!!

Så nu backar vi 3 veckor tillbaka till provningen på Freeport ;-) Som jag skulle lägga ut när det inte funkade.

Först ut är en klänning som jag tycker är SÅ fin, men den passade inte mig i varken modell eller storlek.

Koftan Believable cardigan i beige, helt underbar på, men priset var 2000 fick mig att lägga tillbaka den.

Provar för skojs skull Rocking chair vest i powder, inget som jag skulle köpa.

Atlas halterneck, i chalk, vad ska man säga, boobisarna fick typ inte plats och jag ska helt enkelt inte ha halterneck. Men kul att prova den.

Åhh, vad Drama coat i indigo var mysig på!!! Denna har jag en 3a på men allt annat provar jag i 4or.

Jag pratade lite med tjejerna på Odd Mollybutiken och frågade om de inte hade några plychklänningar. Det hade de fast på lagret, hon kilade in och hämtade två Mrs Rogers beach dress, den i chalk hade jag som favorit förra sommaren så NU slog jag till på den. Klänningarna var inte framhängda i butiken för det tyckte de var lite somriga ;-) Vem vet det kanske hänger framme nu???? 

Min nya Mrs Rogers beachdress, eller nya och nya den är 3 veckor gammal =)

Det kommer att komma något inlägg om när vi var i fjällen och lite nytt som har trillat in!

TACK BINA FÖR HJÄLPEN IDAG!!!

KRAAAAM♥♥

16 kommentarer:

  1. Nämen ser man på, vem som är tillbaka! =)

    Välkommen!

    Bina kan man lita på.

    Kul med shopping på Freeport men när jag är där så finns det aldrig några fyror minsann. *suck*

    Ser fram emot att ha dig här i Blogglandia igen.

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att allt ordnat sig! Själv har jag blivit jättenojjig, för jag har inte heller någon koll! Kan du inte dela med dig av tipsen?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul att se dej igen!har faktiskt saknat dina fina bilder!!
    Nettan

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbka. Vilken tur att Bina kunde rycka ut och hjälpa till så vi får se dina bilder igen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt att du är tilbaka!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Välkommen tillbaka :-) Härligt att du fick till det med utrymmet

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Välkommen tillbaka! Kul att läsa din blogg igen:)
    Tycker att Annie Oakley satt jättefint på dig!
    Stor kram!
    /C.

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att se dig igen!=) Härligt att det fungerar för dig! Finfina bilder på alla dina provningar!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  9. Skoj att du/ni fick rätt på det och framförallt skoj att du är tillbaka.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Välkomna bilder, har längtat!
    Mrs Rogers, fanns den i 1 eller 2? Hur är den i storlek?
    Kram

    SvaraRadera
  11. Kul du är tillbaka!! Har saknat dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Lillis, hon hämtade klänningarna på lagret, så jag vet inte, men du kan ju ringa och höra! Den är normal i storleken, Jag skulle kunna ha 3an, om jag hade haft lite mindre byst. Jag måste ha linne under, för att inte visa förmycket.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Nej så kul att du är tillbaka!! Jag har saknat dig...

    kramar!
    L

    SvaraRadera
  14. Det är jättekul att vara tillbaka!! Kul att ni oxå tycker det ;-)
    Jag har fixat med ett inlägg om vår fjällsemester, som kommer imorgon. Har massor att ta igen, men en dag i taget!

    Kramis

    SvaraRadera
  15. Trevligt att se dig:) Skönt att du kunde få hjälp av Bina! Kram

    SvaraRadera
  16. Heeej igen! Äntligen online!

    KRAM och tack själv för idag! <3

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina