torsdag 24 februari 2011

Ny sändning påväg in i butik!!


Så här såg jag ut när jag åkte till jobbet 6.15 i morse. Skulle slutat 14:00 men jag var inte klar med min planering..... Tog en sväng till byn, gick i de vanliga butikerna. Hittade inget kul. Slank in på Harrys. Tjejen i butiken skulle iväg och posta ett paket. Men Hans gick med mig upp och sa att en beige kofta hade kommit, men han kunde inte namnet. Jag undrade om det var Wilma mankiller och jag sa att den har jag. Men vet ni vad han visade mig, Canna cardigan!!! Harrys hade beställt den koftan, men den var inte med på orderbekräftelsen. De upptäckte felet när spring släppet kom. Då ringde de till Odd Molly, som  fick skicka iväg ett gäng koftor till Kinna. De hade fått in den i flera färger, men inte den rosa. Bara en av färgerna hade de tagit in i 4a och det var i powder. Jag kunde inte gå därifrån utan den!!! Tänk att Hans vet vad jag gillar!!


Innanför dörren hos Harrys stod det fullt med lådor. Hans sa att det var nästa släpp som hade kommit!! Imorgon packar dom upp Odd Molly summer!!!
Jag slutar sent i morgon, 17:30 hinner jag dit tar jag en snabbsväng, annars blir det på lördag, har mycket då, måste hinna, hur ska detta gå?!
När jag betalade, frågade jag Hans om hur det gick med Vilma mankiller, din kofta Fia, jo det var ju det paketet, tjejen gick iväg och posta!!

Kramar♥

3 kommentarer:

  1. Åh vad jag tycker om att titta in hos dig. Dina inlägg är så mysiga och jättefina kläder.

    Må gott!
    Ulrica

    SvaraRadera
  2. Ulrica, du gör mig så glad!! TACK!!!

    SvaraRadera
  3. Canna i powder, slurp, den är bara snyggast!
    Vad roligt att den blev din...


    Kram
    K

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina