onsdag 16 februari 2011

En tur till Jutaboden!


Euphorbia ihop med ett par jeans har jag inte provat innan. Har bara kört med underklänning, men det funkar ju himla fint. Tog en enkel trisha från Odd Molly under och favvo jeansen.


Tog en tur till Jutaboden efter jobbet. Ville se vad dom hade fått in. Allt låg i lådan, AnnaCarin plockad upp och visade mig. Det mesta hade jag redan provat på Harrys, så det blev ingen provning där.

Inne i stan hade inte Faith fått in något från Odd Molly. Den butiken tar aldrig in 4or, men man kunde ju tittat. Pratade med  tjejen i butiken, jag fråga lite om webshoppen och om de hade fler butiker men det hade dom inte, bara den i Borås. I webshoppen säljer de mameluckerna som jag köpte förra gången jag var i Borås.

                                                
 
På vägen hem från Borås ringer Madde från Harrys, hon ville berätta att hon har frågat Odd Molly efter ett plagg som jag gärna vill ha. Synd men det fanns inte inne nu. Men hon ska försöka igen. Det kallar jag service!!
Fia, jag frågade efter din kofta Wilma mankiller, den är skickad  från Harrys idag!! 

Kramar

5 kommentarer:

  1. Oh! Så härligt! Jag är så tacksam för din hjälp och att du visade upp din provning :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Intressant att Faith aldrig tar in 4:or. Vad är det för inställning?? Kan känna att det riktigt suger som min son säger. Jag kan ju inte komma in i annat än en 4:a. Vad hade de som argument?
    Ha det gott och lycka till i utlottningen. Kram!

    SvaraRadera
  3. Klart du skall ha tunikan till jeans!! Det tycker jag är så snyggt! Superfint!
    Kram

    SvaraRadera
  4. De Luxe i Malmö tar inte heller in 4:or. Märkligt tycker jag men det är deras förlust.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina