fredag 4 februari 2011

Sjal funderingar!!


Igår kände Tobias inte sig bra, ont i halsen och lite lätt feber. Idag fick han stanna hemma från skolan, helt själv, han har nyss fyllt 12år och då får man inte vabba längre. Kortet tog Tobias i morse, där han låg/satt i soffan och kollade på TV.


Här är den närbild på sjalen som jag köpte igår, som kommer från Bijoux BY US. Jag tyckte Forever Lovesjalen var så fin, så jag letade efter den. När jag hittade denna trodde jag det var en Forever Love sjal. Igår kväll jämförde jag sjalarna, dom är riktigt lika, jag har ingen aning om vem som kopierarat vem. Någon  som har en Love Foreversjal som ser ut som min och vill  fota den och maila mig bilden. Tänkte lägga ut den så vi kunde jämföra. Har jag köpt en kopia? Butiken är inte en butik som säljer kopior, utan säljer Cream, ChillNorway, Noa Noa, Container, mm. Fattar nada!!

Kramkram

2 kommentarer:

  1. Hej
    En Tootsie storl 4 i powder? Kan det vara något istället för den gråa.

    http://www.trendsales.dk/annoncer/odd-molly-jakke/20200569?pn=3&track=1&rt=ssr&road=sort_gallery&search=odd+molly&status=1

    SvaraRadera
  2. Tack Mimmi, men jag väntar på en grå. Jag har min Lotta Lotta coat som är powder, så en grå skulle vara perfa ;-)
    Kramis

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina