lördag 12 februari 2011

Fina detaljer!


Tyckte det var så fint ihop, filtkoftan, kanten på everywear dress och torgvantarna! Det är de fina detaljerna som gör det!!


När jag skulle ta på mig mina benvärmare var den ena nästan förtrång längst ner. Mamma, tänkte jag, går den inte att få på, men med lite tvång gick det! Sen ska de av, det är en annan fråga ;-) 


När jag skulle iväg för andra gången idag stog jag filtkoftan. Det var varmt att gå i affärer med ullklänning och kappa. Det var varmt med filtkofta oxå, ha,ha!!!


Solen sken från en blå himmel!


På Stjernboden provade jag klänningar från By Ti Mo, en grå och en beige med prickar. Det fanns mycket fint , men det blev inget, jag väntar till Odd Molly kommer. Pratade med Jenny, hon sa att antigen på måndag eller tisdag får hon in Odd Molly.


Jag provade XL i bägge klänningarna men den beige var rymligare. Jag tittade på prislappen, fasen jag har dåligt minne, tror att den kostar 1299:- men kan ha fel.


Ha en fin lördagskväll!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina