söndag 13 februari 2011

Oh my gud!!!

Jag och mamma har varit på Ikea och sett ut ett kök till deras sommarstuga. Efter det åkte vi till Freeport med Odd Mollybutiken. Säger bara, oh my gud, vad de hade fått in massor med nytt!!! Vilken känsla det var att gå där och kika och klämma på alla finingar. Lägger ut hälften av bilderna, resten kommer ikväll eller i morgon. Priser och storlekar har jag inte lagt på minnet. Men skinnjacken är en 1a på!! Provade Magnoliaklänningen på bilden här nere, men den passade inte. Ingen påse med mig hem.








Powder, mums!!!


Hittade ingen Skip a beat dress :(


Drama coat fanns i flera olika färger och storlekar!


Koftorna kostade 1900:- någonting.



Dagens outfit!

Kramar

4 kommentarer:

  1. Fin du var idag! Och vad roligt med lite bilder! Jag ska förhoppningsvis ta mig till Freeport nästa vecka, får se om något finns kvar...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jösses vad mycket fint. Nu finns det ingen ursäkt för att inte åka 2 timmar i bilen för att komma till Freeport. Kul att du visar så många bilder:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj....där hade man ju velat åka, NU!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Wishing I could get to Freeport but it is too far from Canada. I will have to hope that dreaming about it will satisfy me.
    Why is it that we always want the styles that we cannot get? It makes us want them that much more.
    Kram,
    Karen

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina