torsdag 17 februari 2011

Jag erkänner!


När jag var på Harrys och provade, lämnade jag butiken med en kasse i min hand. Kassen ligger fortfarande i min garderob och väntar. Jag ska snart prova den. Men jag tycker det är skönt att suga på karamellen. Jag är rätt så säker på att ni kan lista ut vad det är.



Gamla godingar, 9th Sweater och Cupcake tankett dark powder. Såg att ett sånt linne kom ut på Tradera idag. Det var storlek 1 som ävan passar bra till en 2a. Själv har jag 3a på mitt linne.

                                                   


På rasten idag var jag inne på Glindra och kikade. Tjejen berättade att den skulle få in Ester Elenora nästa vecka. Äntligen kommer dom fina sjalarna. Undra vilken jag ska välja? Jag har redan 3 sjalar från förra sommaren, som kommer från Ester Elenora. Två som är blommiga, med vit och rosa bakrund och en som är beige. Funderar men den vita är mest olik de andra jag har. Men kärlek måste uppstå ;-)

Ingrid, rosa

Ingrid, vit

Malin, creme

Malin, rosa

Har du någon favorit??

Kramar

4 kommentarer:

  1. Aha, ser ut att vara en mankiller :) Köpte du inte Honolulu scarfen?

    SvaraRadera
  2. Hm ja det är nog Mankillern i powder. Jag söker den med ljus o lykta utan fransar :o) En Malin i creme skulle gärna få bo här :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ingrid i vitt skulle kunna få komma till mama!
    Har den i rosa/puder, och den är inte lika stor som de blommiga med virkad spets.

    Är det inte en mankiller du har där i kassen?

    Kram K

    SvaraRadera
  4. Jag tycker sjalar är så himla fint på andra, men själv klarar jag inte av det. Vad gör jag för fel tro? =)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina