onsdag 1 juni 2011

Mrs Rogers beachdress och röda träskor!


Tvekade lite innan jag slängde på mig beachdressen, skulle det vara fint väder, eller regn, rusk och kallt som i gårkväll. Jag valde rätt, ännu en dag med sol, utan ett moln på himmeln. Slutade tidigt idag och kollade in byn. Det är helt omöjligt att gå in på Shop around the corner utan en kasse i handen. Där inne sa en gammal tant, (som jag trodde var Marias mormor, men det var hon inte) vilken fin klänning. Vilken gullig tant!! När jag går över torget hejar jag på en jag känner igen, då säger hon: Så fin du är, jag hela du!! Jag tackar henne och hela mitt ansikte syser upp ;-)
 Jag såg att fina Annelie, har skaffat blogg, synd bara men jag kan inte kommentera där, jag behöver en rad där det står namn/webbadress för det ska funka med att kommentera. Så jag skriver här; Annelie, känn inga krav, det ska vara roligt att blogga och man gör det när man själv vill. Här kommer länken till Annelie-mollytantens blogg. Jag ska genast lägga till dig i min blogglista.


Håll utkik, för snart blir det utlottning här på bloggen, min första faktiskt. Det är något väldigt fint som kommer från Shop around the corner!!

Kraaam♥♥

5 kommentarer:

  1. Den röda klänningen ångrar jag lite att jag inte slog till på.....Kul med utlottning:) Kram

    SvaraRadera
  2. Den klänningen är sååå fin :-) Vad kul att höra såna kommentarer...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Du klär verkligen i färg - förstår att du får komplimanger!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin! Mig passar dock inte modellen men du är verkligen fin i den. Är nyfiken på din lilla by och dess härliga affärer. Kan du fortfarande inte kommentera hos mig? Önskar dig en härlig helg! Kram

    SvaraRadera
  5. Pernilla, jag kan fortfarande inte kommentera med mitt google-konto. Om jag bara visste hur jag ska göra så det funkar igen. Innan hade Bina hjälpt mig att installer Google Crome, men nu provar jag med Firefox, men det hjälpte inte. Om du vill kan du ändra inställning i Kommentera som till namn/webbadress, för då kan jag kommentera där.
    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina