torsdag 9 juni 2011

På strandängen!


Tänkte visa lite bilder sen i söndags då vi var nere i stugan. Jag hade på mig Silk sleveless i lite apricot och vita leggings från Culture. På fötterna har jag mina beiga Calou. Vi hade lite grillfest och firade att mamma som fyllde år. Jag och Niklas tog en promenad i den ljumma sommarkvällen och kameran var med ;-)




Det blommar förfullt på strandängen. Det brukar gå kossor där och beta på försäsongen, men inte detta året. Skönt för mig som är lite ko-rädd.

5 kommentarer:

  1. Så fina bilder! Vackert hår, även om jag personligen (ta inte illa upp nu snälla..) tycker du är mycket sötare/snyggare med uppsatt hår!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder. Silk sleveless är så himla fin.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Annelie, söta du;-) Idag körde jag med lång fläta där bak, inte helt fel. Det är lite jobbigt, för jag är helkass på att fixa mig i håret.

    Hilde, jag känner mig himla fin i den.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Vad fin du är!! Du bjuder alltid på så fina och inspirerande bilder!! Är inne varje dag och läser dina inlägg och slukar dina bilder men är oftast fräck nog att inte skriva något. Måste säga att din blogg är en av mina favoriter då du uppdaterar så ofta och bjuder på så fina bilder.
    Kram Ina

    SvaraRadera
  5. Ina, tack, vad glad jag blir :)

    Kramis

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina