måndag 27 juni 2011

Frukost ute!



Satt ute på altanen på min första semester dag och åt frukost, det är lite go vardags lyx! Jag är så nöjd med att vi fått altangolv så fint. Tänk innan, det var verkligen hemskt!
Jag hade mycket på programmet på denna första semesterdagen, så jag skrev en liten lista, vårdcentralen, sopetippen, citronsyra, Freeport, foto-orientering. Åkte 8:30 och kom hem vid 16-tiden, så nu sitter jag här och jäspar. Det bästa är att Tobias fått pencillin mot sin infekterade stortå. Vi var hos distriktsköterskan och fick tid hos läkaren på eftermiddagen. Så en liten tur till Freeport fick vi till mellan besöken ;-)
Återkommer lite senare!
♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Vilket fin altan ni har...att få sitta ute i lugn och ro och äta frukost...det är lyxigt när man har semester!!! Slurp..sagel, älskar bilder från Freeport, så att man riktigt suktar efter att få åka dit!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  2. sopetippen.....*haha* va gulligt det låter ;-)

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina