fredag 17 juni 2011

Malmö-tripp imorgon ;-)




Då var det freeeeedag! En vecka eller 4a arbetsdagar innan semester. Hos oss är det en regnig grå dag. Tog lite goa kläder, mamelucker från Fait, Lindex klänning och Wilma Mankiller, träskor från Calou. Slutade tidigt idag, äntligen kom jag ihåg att beställa klipptid, på onsdag ska jag dit. Skönt att få gjort det innan semestern.
I morgon ska vi ner till Malmö! Barnen ska hälsa på sina 3 kusiner, det var länge sen vi var där så det ska bli kul. På vägen ner tänkte jag gå in i Borgeby kids&friends och även Unica i Vellinge då brorsan bor i närheten av den affären. Någon som vet när rean börjar i de butikerna? Skulle tro att det är efter midsommar, som det är här hemma. Otur iså fall:( 


Har jag varit i bynoch ska hem, kör jag alltid förbi denna lilla sjö. En dag fanns det en fontän i den och det är så fint när man kör förbi! Det är finare i verkligheten, vattnet som sprutar syns bättre ;-)


När jag skulle packa upptäckte jag att Odd Mollypåsen var bra att ha småsakerna i!
Kramar!!

2 kommentarer:

  1. Unica...fina saker och fina smycken!!!

    Så trist att man inte får till sin egen bloggbild på kommentarer!!

    // Anna

    SvaraRadera
  2. Vad jag vet så rear UNICA! Krama Veronica från mig om hon är på plats =)

    Hoppas ni får en härlig tripp!
    KRAMAR //Bina

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina