måndag 13 juni 2011

Purple och apricot/powder ;-)


Jag orkade inte fota om, så det fick bli ett hjärta istället. 4a Mollysar blev det idag, Bloomers, Cupcake,  A-one silk skirt och Canna cardigan, härliga färger som jag gillar!






Jordgubbar!!


Mamma har varit här och lämnat 10 liter jordgubbar! Det gillas av mig ;-) Jag fick hjälp av Tobias att ta bort det gröna och skära dom i skivor. Det blir sylt för hela slanten. Snälla mamma gör jordgubbssaft till både mig och brorsan

Första satsen jordgubbssylt är klar!


Det är saker omkring mig som suger just nu, behöver ha semester NU!!

7 kommentarer:

  1. Vilken fin kjol!!!!! Från när?

    Kram! /Sanna

    SvaraRadera
  2. Super fint! Vad gott med sylt.

    Japp, idag fyller jag år o jag e barnsligt förtjust i av fylla år.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Naimez, den kommer från The smart heart, (hösten 2010,) fyndad på Freeport, för ett bra tag sen.

    Tina, Grattis igen!!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Mumsigt med jordgubbar........slurp ;=)
    Och väldigt fin outfit med härliga färger!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  5. Snygging. Det där var en riktig fin kombo.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åhh vilken lyx med jordgubbar! Så gott. Har hin plockat dem? Gillar din kombo idag supermycket. Kram till dig!

    SvaraRadera
  7. Pernilla, mamma hade hittat ett ställe i Varberg där det sålde fördigplockade för 15 kr/l, från och med måndag, jordgubbarna är plockade i Skåne!

    Kramkram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina