torsdag 30 juni 2011

Mina rosaguldglittriga bloomers..


passar till en hel del som jag har i garderoben. Här har ni ett smakprov hur det skulle kunna se ut. Denna 3an är mindre än mina gamla Smallville bloomers i purple, som är åt det större hållet på gräns till förstora. Konstigt med storlekarna!!





Nu på morgonen började Harrys i Kinna sin rea, gilla vem som var där, först i kön det var jag.
Det var inget speciellt jag skulle ha. Tidigare hade jag frågat om inte Niklas ville ha något på deras rea. Det kunde han tänka sig ;-) Med lite påtryckning från mig! Så idag har jag köpt tenniströja till både Niklas och Tobias och 2 T-shirt till Niklas, nice. Till mig blev det en liten sak, när jag provade den när den kom, tänkte jag.... den köper jag på rean......sakt och gjort!!
Höll länge i kön till kassan, Hookup dress, i vintage chalk st 3, den är fin, men.... jag höll mig, klappar mig själv på axlen. Tänker på Bina braiga ord, behöver du den? Svaret vet ni ju.

5 kommentarer:

  1. Duktigt gjort! Inte lätt att stå emot rea finingar man inte behöver men vill gärna ha ändå:-) Finfina kombosar du bjuder på.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det ser ju ansolut ut som du behövde dina Bloomers i alla fall =)

    SvaraRadera
  3. Jag försöker också tänka så nu när reorna rasar överallt...men jag väntar ff på den bästa i Odd Molly butiken.

    Jättefina bloomers, de passar ju verkligen till allt i din garderob!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Lysande köp de där - passar ju till det mesta!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Såå snygga,du är alltid så jättefin Christina!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina