torsdag 2 juni 2011

Utlottning till er kära läsare!




Till er kära läsare har jag fixat en utlottning! Jag tycker det är jättekul att ni är här och läser och kommenterar. Kunde aldrig i min fantasi tro att jag skulle ha så många besökare. Nyss slog mätaren över till 80 000 besökare. Utlottningen är ett samarbete med Maria och hennes butik,

Det som lottas ut är en vit ljuvlig klänning från Culture och
en underbar sjal, i färgen rose shadow även den från Culture och
underklänning från Cream i färgen rose blush,
som en ensam vinnare vinner, storleken är Large!

För att få en lott:
Då mailar du mig, (adressen hittar du i högerspalten) din adress och svarar på frågan i vilken by ligger butiken Shop around the corner, där bor ju även jag!?  
Vill du ha två lotter:
Samma som ovan, plus att du länkar hit med översta bilden i din blogg. Skicka med länken från din blogg i mailet.

Utlottningen avslutas om en vecka!

11 kommentarer:

  1. Vilken fin o rolig tävling!! Klart jag är med på den!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja men det gör den ju!

    Tack för ditt mail, gick direkt in o kikade! Visst är det konstigt, förstår såklart ingenting..borde väl ändå fungera snart!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. Kul! Vilka fina vinster. Hoppas jag har tur. Kramis

    SvaraRadera
  4. Åh vilken vinst, jag hoppas på tur då jag tror min mamma ville bli jättefin i stassen. Tyvärr är den för stor för mig.. Jag mailar och länkar.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vilken tävling, jag är gärna med och tävlar!
    Mvh Jeanette

    SvaraRadera
  6. Oi, for en flott gevinst! Jeg leser bloggen din fast og vil gjerne være med.
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  7. Vilken fin vinst! Har handlat en del hos Maria :-) Tyvärr för stor, men jag har väl nog klänningar i garderoben så det är ok :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Vilken finfin vinst! Klänningen skulle ju vara perfekt att fira midsommar i! Jag har skickat ett mejl, och nu hoppas jag på tur.

    SvaraRadera
  9. har skickat mail, hoppas den hann med?

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina