söndag 12 juni 2011

Morgonpromenad och strosat i stan!


Vi har varit nere i Varberg denna helgen med. Lite bilder från morgonpromenaden i lördags bjuder jag på.



Åkte in till stan alldeles själv, för första gången i år. Härligt att gå där och strosa. Var inne på Wonder och provade godingar, Begonia cardigan, som är jättefin på de som är lite mindre, men inte på mig.



Dareme dress i färgen apricot, så fin och passar perfekt.Vill ha!! Men man kan INTE köpa allt man vill ha. (På bra rea kanske!!)


Har på mig fina hårspännet som jag vann av Too di loo. Gillar det mycket!! Var sugen på lite med mer  lull-lull grejer till håret, hittade en stor blomma i färgen royal att ha i håret och en vit fjärils hårspänne till luggen ;-) Några billiga armband blev det med, men inga nya kläder, är nog allt lite mätt.( Läs väntar på rea!) 

5 kommentarer:

  1. Ja, det är väl bra att kolla in vad man ska hårdbevaka på rean!
    vad fint du passar i det hårspännet. Du som har så mycket hår ska ju definitivt ha lite rejälare spännen också!
    underbara färger på strandbilderna också!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Begonian såg ut som skit på mig med kan jag trösta dig med;) Fina strand-bilder:) Kram

    SvaraRadera
  3. Gillar tightsen du har på bilderna.
    Är det Odd Molly?
    (kan inte så mycket om märket).

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Sofia, de kommer från Cream!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Tack för upplysningen, ska genast kolla upp om dom finns kvar.

    Kram Sofia

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina