torsdag 16 juni 2011

Lite sommarkänslor idag!


Min dagens idag, består av en Lindex klänning i turkost och brunt, som har några år på nacken och ett par bruna taits. När jag åkte iväg hade jag Mesh short cardigan i chalk på mig. 


Mina fina rosa pioner! De luktar helt underbart! Vackrare blomma kan man leta efter.  



Var inne på Shop around the corner för att köpa lite presenter. Kan inte skriva förmycket om detta, då jag inte vet vem som är här inne och läser. Kan jag gå ut ur den butiken tomhänt?? Kan ni skymta något  i kassen?

2 kommentarer:

  1. Aj, aj inte bra med en så trevlig affär i närheten. Jag sufar på min llilla telefon nu så jag ser inget mer än snören. Du får faktiskt visa sen. Blir nyfiken! Såg att du varit i ANnelundsparken. Visst är den fin! Kram till dig

    SvaraRadera
  2. Mina pioner har inte slagit ut än. Väntar.....
    Fin klänning:) Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina