torsdag 23 juni 2011

Bara en dag kvar!


Sista arbetsdagen innan semestern! Det ska bli så skönt att vakna och få göra (nästan) vad man vill på dagarna. Första veckan på semestern ska jag och grabbarna bara vara hemma! Det ska bli så gott! Har varit mycket i stugorna och då värdesätter man att få vara hemma. Det är himla avkopplande att gå och fixa trädgården utan måsten. Kan väl hoppas att vi kan få åka till någon sjö och bada!
Jag har tagit på mig min favorit Full emb smock dress i royal. Ingen är hemma så jag fick fota själv ;-)


Jag hittade en pion ute som Niklas hade råkat trimma av. Färgen är helt underbar!!  


Smygkik på ett av mina Jutabodsreafynd! Rosa velour!

5 kommentarer:

  1. Pang på rödbetan - ros velour, det är färgen för idag, det eftersom jag just har min rosa KaChing på mig. Fast retar mig på att underklänningen åker upp när man går :(

    Ha en skön midsommar

    SvaraRadera
  2. Ett par velorbyxor kanske? Supersöt färg!

    SvaraRadera
  3. Pernilla, mina första byxor från Odd Molly!!

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Fantastisk färg på pionen:) Kram

    SvaraRadera
  5. Ha en fin midsommar och en skön semester!
    Själv firar jag på Cypern och det ska bli spännande och se om sill och köttbullar och jordgubbstårta smakar likadant här :)

    Kram Anna

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina