onsdag 8 juni 2011

Gråa sötisar!



Oj, vad dimmigt och regn mulet det var i morse. Men det blev riktigt hett ändå! Det var en rätt sval klänning jag hade fått på mig ändå ;-) Den hittade jag på KappAhls rea i vintas, ett riktigt fynd.
Leggingsen hittade jag på Shop around the corner, när jag var där sist. Behövde ett par gråa och dessa är så söta!  


Tokiga jag håller på att baka till skolavslutningen. Det blir lavendel-bullar, (de jäser nu) och en kaka står och kallnar på köksbänken. I värsta sommarvärmen!

♥♥♥

När jag var nere i stugan gick jag morgonpromenader, något som jag känner att jag ska fortsätta med när jag har lediga dagar! En morgon gick jag iväg 05:45 mötte inte en kotte på hela rundan på 1 timma och 15 minuter ;-)  

12 kommentarer:

  1. Superfina! Vad är det för märke på dem?
    Fin hela du förstås, som vanligt.
    Kul när man kan fynda i "vanliga" butiker oxå. Finns en del godbitar där med ibland.
    Ha en fortsatt skön kväll!!

    SvaraRadera
  2. Ja, promenader älskar jag, men det blir ju i perioder tyvärr. Fast när man har hund kommer man alltid ut!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken söt tunika!! Även leggingsen förstås.. Baka i värmen är ingen hit..det är hemskt! Bakade pizzor i värsta sommarvärmen under några år..varmt varmt!
    Tidiga morgnar är underbart på sommarhalvåret framförallt..
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Leggingsen är så fina och sköna - jag slog till på ett par i svart och vitt men grå vore ju inte dumt det heller. Får kanske ta en Kinna-runda och kika in på Shop around the corner!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad fin du är, super söööt i din outfits! Perfekt match med söt blus och lite tuff söta leggings.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Camilla, de kommer från Coulture, jag har ett par vita sen innan. Tog M på dom, funkar finfint!

    Nena, samma här, nu har jag kommit in i en period, hoppas den varar lääänge!

    Annelie, typiskt men jag kan inte kommentera hos dig. Tack för inspirationen med morgonpromenader, såg ditt inlägg med vovvonaden på Alvaret.

    Nadia, säg till om du har vägarna förbi, jag gör dig gärna sällskap i byn ;-)

    Marika, Tack!!!!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Camilla, märket heter Culture och inget annat!!

    Kramis

    SvaraRadera
  8. Vad fin du är i dag! Legginsen skulle jag gärna ha:) Kram

    SvaraRadera
  9. Vilka fina. Passade ju super till klänningen :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  10. Lavendelbullar?? Kan man möjligen få önska sig recept på dem? SNygga leggings btw, har inte sett dem i grått förut men det var verkligen jättefint!

    SvaraRadera
  11. Queen, tänk kanelbullar byt ut kanelen mot torkade lavendelblommor, jag brukar ta vaniljsocker oxå men den var slut så det blev bara vanligt socker och smör dådå som vanligt!!

    Kramis

    SvaraRadera
  12. Det låter otroligt spännande med lavendelbullar.
    Den tunikan passar dig så himla bra så det gjorde du rätt i som slog till på den!
    Själv velade jag tills den tog slut. =)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina