onsdag 15 juni 2011

Lek i parken!


Idag har barn, föräldrar och fröknar på min förskoleavdelning varit på utflykt i Annelundsparken i Borås. Shit, jag hittade knappt vägen upp dit. Men efter ett samtal kom vi på rätt väg. Vilket ställe, nu var vi bara på lekparken som var ny och jättefin, när vi kör upp så hör jag mina barn; dit vill vi!!!! På förmiddagen var det iskallt och blåsigt, men i Borås där sken solen och vi fick en jättefin eftermiddag där.
 Summering: till den lekplatsen åker vi gärna tillbaka till. Sen så skulle jag gärna gått och tittat och luktat på blommorna parken, men det får bli en annan dag.


Tobias och Gabriel in action! 

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag du/ni haft!!
    Mysigt med utflykt..
    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina