lördag 25 juni 2011

I stan på span


Igår var jag inne i stan och strosade (shoppade lite småsaker), Jag styrde mina steg till Wonder för att se om det kommit lite nytt att prova och känna på. Sötnosen på bilden, Rosanella 3/4 top blev jag riktigt kär i. Försökte prova 3an men jag vågade inte, riktigt ta på mig den. Känner på mig att den är liten i storleken, tror faktiskt inte 4an passar :(


Provar en fin blus, som är en aning taijt om boobsen. Den vita var jättefin, broderierna syns lite bättre på närbilden. Vilka fina tags det är på detta släppet!!! Hoppas Odd Molly fortsätter med dom.



Samma som den vita, men i powder och lila broderier.


Midsommarklänningen!


Mina blommor har växt så det knakar i krukan.


Jag kunde inte få upp korken på jordgubbsvinet, Niklas försökte men det slutade med att han hämtade polygripen ;-)

1 kommentar:

  1. Kul att se en provning,

    kram och ha en fortsatt fin midsommarhelg!
    L

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina