fredag 24 juni 2011

Rea på Jutaboden!


Innan jag åkte ner till stugan igår gjorde jag detta inlägget. Vet inte om jag får teckning eller har tid för att blogga nere i Varberg. Här har jag bunkrat upp med bl.a. jordgubbsvin, gott!!
Vill önska er alla en trevlig midsommarafton!!
Jag hade varit inne på Jutabodens blogg och sett att rean skulle börja i tisdags. Jag har för mig att det alltid brukar börja med 30% så jag kände sådär för att åka dit. Men jag bestämde mig under arbetsdan att skulle åka dit och titta. Till min förvåning hade alla mina plagg som jag hade med mig in i provrummet 50% rabatt. Nu blev det lite intressant! Sen hade jag ett presentkort på nästan1000kr som brände i väskan.


I kassen fanns det två mjuka vardagsplagg! En sak har jag dissat innan. Bina, du tyckete jättemycket om dina och nu halkade jag det med ett "nattlinne"fniss, med pinuppor på!!!



Djupdykning!!

Ha nu en riktigt trevlig midsommar!!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Önskar dig en underbar midsommar och kram från Eva Solid

    SvaraRadera
  2. Vad spännande att få se vad du fick med dig mer!
    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  3. Glad midsommar önskar jag dig!

    Från soliga Grekland:-)
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina