tisdag 28 juni 2011

Freeportfynden!


På bordet utanför povrummet låg det många högar med tanks i olika fäger och från olika kollektioner. Det fanns vita tanks med loggan Living Tenfold, som interesserade mig, men den fanns inte i min stolek. Tanksen i purple och royal syntes inte då, det låg något över dem. När jag åtevände till bordet såg jag högen med tanks i royal, tänk en 4a fanns till mig. ÄNTLIGEN!  


Rosaglittriga!!
I helgen, när jag var i Varberg letade jag efter rosa tajts, men det var inte så lätt. Så glad blev jag när jag hittade dessa Smallville bloomers i st.3 i färgen lite pink. Har fotat dom innan på Freeport, men då hängde de bara i små storlekar.





Avslutar med ett freeportfynd till, ny matta till badrummet. 2a sortering från Pappelina!

2 kommentarer:

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina