fredag 3 juni 2011

Härlig ledig sommardag!


Vilken dag, vilket väder!! Me lajk!
Efter frukost på altanen, körde jag släpet till sopetippen, men där mötte oss stängda grindar, typiskt, dom har stängt alla fredagar. Svidade om och åkte in till byn, massa presenter skulle inhandlas, närmare bestämt till 3barn och till min mamma som fyller på söndag. Det var marknad i byn, fullt med folk. Riktigt kul, jag sprang på lite roligt folk som jag stod och pratade med ;-)
Vilade mig i solstolen, vaknar gång på gång när jag hör mig själv snarkar, så trött jag var. Grunden har blivit målad av Tobias och Niklas, bara lite kvar. Jag har klippt Gabriel, pälsmössan av, om man säger så. Det är sommarfrissa, som gäller. Fotade honom efter jag läst att Linda klippt Moa, igårkväll. Här kommer bilderna på min goding!





Han har lite ostyrliga lockar, vem kan ha fått dom av?
(Gabriel har fått vara med och välja bilderna.)

♥♥♥

4 kommentarer:

  1. Herregud vilket hår! Ja, vems lockar kan det vara;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon,
    jösses vilken liten söt pojk du har då!! Underbar kalufs tycker ju jag..
    Hoppas även denna dagen blir lika skön!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt hår på en fantastiskt fin grabb!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj så sött ha är!!! Och vilka lockar, förstår var de kommer ifrån. Min man opch jag har ganska rakt hår, men vår store son har begåvats med korkskruvslockar!!! Var de kommer ifrån vet ingen. Tur han är lik oss för övrigt. Hans "näbbiga" kusin tycker att han ser ut som Jesus med sina långa lockar, haha....
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina