söndag 19 juni 2011

Malmö över dan!


Igår var vi nere i Malmö och firade barnens kusin som fyllde 2 år. På vägen ner hoppade jag in på Borgeby kids&friends. Där fanns det mycket kvar, men ingen rea. Passar på att prova plagg, så jag vet hur de sitter. Koftan är så söt och rosa, den gillade jag.


Sundans cardigan är jättefin, men inget för mig. Här skymtar min dagens, Jeannie dress och taits bägge från Culture och underklänning från TiMo.




Orkar inte leta upp namnet, men detta är  lillasyster till Silk sleveless dress! Har inte provat den innan och den funkar bra!


Jag har tyckt den korta Rock-a-fellow linnet är jättefint, skulle vilja ha ett under min Canna cardigan. Men nu vet jag inte, det såg jättekonstigt ut där man knäpper den, där det bubblade det ut så konstig.  



Sen var det Unicas tur att få besök! Det var marknad i Vellinge, så det var lite svårt att hitta p-plats. Här var det rea, allt i butiken 10% och vissa saker var det 50-70%! Ändå hittade jag inget jag ville prova.


Nu skulle vi hem till brorsan och hans familj och fira deras tvååring!! Så trevligt att besöka dem Vi har ätit så mycket god mat så vi skulle kunna rulla hem!! Barnen har så roligt när de leker, fast det skiljer en hel del i ålder på dem. 


Systrar!


Gillade nya fondväggen flickorna hade i sitt lekrum!



Fotboll i trädgården!


Rosa fläder hade de i sin trädgård. Jag skulle oxå vilja ha en sån, men har nog ingen plats :(

Jag har knappt haft på datorn på hela helgen, dax att gå bloggrunda.



4 kommentarer:

  1. Mysigt med kusinmöte! Rosa fläder är så fint. jag har en sån, men tyvärr fryser den tillbaka kraftigt varje vinter så den är inte alls lika tålig som den vanliga vita. Och i år ser det ut som att min fått dödsstöten tyvärr!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nena, brorsan hade fått klippa bort alla grenar utan en som dött, den är känslig, förstår jag:(
    Men rackarns fin!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jäklar vilken fin tapet på fondväggen! Skulle min odåga till som massakrera fort;) Och vilken fin fläder:) Kram

    SvaraRadera
  4. Verkligen fin klänning från Culture. Konstigt linnnet ser ut som du provade! Skulle gärna besöka affärerna du gjort idag. Kram PErnilla

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina