tisdag 21 juni 2011

Bra loppat!

Himla konstigt, jag vet att jag gjort detta inlägget men hittar det inte, bilderna finns i mitt picasa webbalbum, men jag kan inte hitta inlägget. Får väl göra om det, då då!


Lite dagensbilder från i söndags, mameluckerna är från Fait.


Pappa skulle på loppis och då hängde Niklas och jag med. Har så mycket och behöver ingenting. ändå står jag där med en tvättbräda i min hand. Har redan en hemma men visst behöver man 2 man vet ju aldrig när tvättmaskinen strejkar. På ett bord hittade jag  en bedårande vit gammal skål, med en vacker kant på. Perfekt att ha kex i eller varför inte jordgubbar. 



Jag och mina fynd!


Min loppade skål
och tvättbrädan för 10:- styck!


Det var bra loppat!!
Det blir mer turer dit ;-)

Efter jobbet tog jag en snabbtur till Jutaboden som hade börjat sin rea! De plaggen som jag provade hade 50% rea. Jag hade ett presentkort från en retur att handla för så jag behövde inte hiva upp plånboken för de 2 plaggen jag köpte!

10 kommentarer:

  1. Åhh du springer på loppisar! Nästa gång du springer på en tvättbräda - vill du rycka med dig den åt mig? Jag har en i mitt ena fönster i tvättstugan och skulle behöva en till - det är som insynsskydd då duschen är innanför tvättstugan.

    Roligt med rea! Skall bli skoj att se vad du knep!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Loppisar är livet! Jag var på Rumänienhjälpen idag för första gången och gjorde en del fynd!

    Gud, så snygga dina mammelucker är!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Bina; det stod ju 2 där, nästa jag hittar blir din!
    Anna; jag har lagt till dig i min blogglista, det är väl okej!?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Absolut! Jag var fräckare än dig och la till dej utan att fråga :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Jag såg det, ;-)
    Hoppas mitt tips funkar för dig!

    Kramis

    SvaraRadera
  6. Har JUtaboden rea nu. Vad sugen jag blev! Jag som precis shoppat CHeryl dress från provrummet. Ska också till Freeport imorgon. kul att du kan kommentera igen. Kramis

    SvaraRadera
  7. Hej igen!

    Tack för tipset! Nu ska jag kolla här om det funkar!!

    // Anna

    SvaraRadera
  8. Tack snälla!! Det funkade ju :)

    SvaraRadera
  9. Hej hej,
    har inte varit på Loppis på 100-år.
    Trots att jag har några älskvärda fynd hemma blir det inte av.
    Ska tusan se till att komma iväg på någon i sommar :)

    /Carina

    SvaraRadera
  10. Hej,
    tack för din kommentar inne hos mig! (svarar inte just nu..)
    Mår vädligt dåligt o orkar varken läsa hos er än mindre kommentera. Mycket har hänt o jag är djupt ledsen, känns som hjärtat mitt skall brista. Kommer bli bättre men måste återhämta mig lite till känner jag..
    Var rädd om dig vännen!
    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina