måndag 27 juni 2011

På väg mot Freeport!


Stannar vid den lilla sjön på vägen till Freeport, för att ta dagens. Hoppar ur träskorna och känner på vattnet, det är kallt. Det är varmt i luften mycket varmare än det ser ut.



Grabbarna går och tittar i sina butiker, Tobias köpte fotbollströja och Gabriel pokémon kort. Själv tittar jag vad som finns i Odd Mollybutiken. Rätt som det är hejar Nadia på mig, kul att ses igen. Hittade lite till mig plus att jag shoppade till en kär bloggvän, men det får hon berätta. Kolla in linnet i royal som ligger där på bordet, som jag har spanat på det, äntligen är det mitt.



Vi skulle till läkaren så vi blev inte i Kungsbacka länge. Passade bra med en picknick på hemvägen. Vi den lilla sjön, det fanns tavla och på den stod det att den tillhör Svansjöarna. Det växte massor av både vita och gula näckrosor, helt magiskt vackert.

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag ni verkar haft. Kul med besök på Freeport.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Å vad det känns hemma :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder du tagit. Är nyfiken på vad du handlade:-D såg också dina härliga bilder från Varberg. Love it! Kramis

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina