måndag 20 juni 2011

Tyst och stilla...


Jag och Niklas åkte hem själva igår. Grabbarna är i stugan och har sommarlov med mormor och morfar. Det är så tyst och lugnt, i huset, nästan som lite extra semester att inte ha dem hemma. Ja,ja har ändå jobbat hela dagen 8-17:30 och är lite halv sliten efter helgen.
Står och kikar på mina New dawn, än har ingen blomma slagit ut.


Outfiten idag,
tunikan reafynd från KappAhl
Grå linnekjol
Grå tajts Culture 
Wilma mankiller cardigan

Måste slänga ut en fråga!! Jag kan fortfarande inte kommetera med mitt google-konto. Det är så tröttsamt och hos vissa kan jag inte kommentera alls. Någon som har något tips för att få det att funka?!

Uppdaterat; Jag kan kommentera tack vare tips i Carinas blogg!! Jätteglad!

10 kommentarer:

  1. Jag fick installera google chrome på min laptop för att få det att fungera. På min ipad kör jag via safari och det har funkat hela tiden. Från firefox och explorer går det inte alls!

    Vilken vacker spalje du har bakom dig! Vi skjutsade iväg dottern på läger idag så bara sönerna är hemma. Men det är ganska lugnt och tyst här med eftersom sönerna inte bråkar så mycket med varandra men däremot älskar att reta lillasyster. Nu ska jag passa på att jobba undan så mycket som möjligt dessa dagar så jag kan gå på semester med gott samvete sen...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Läs hos Carina här:http://fredagsmail.blogspot.com/
    Hoppas hennes tips kan hjälpa dig. Själv använder jag Google crome som browser.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag använder Mozilla Firefox och har inga problem!

    Skönt med lite hemmasemester! KRAM

    SvaraRadera
  4. Dr Molly, jag installerade Mozilla Firefox i hopp om att det skulle funka, men icke :(
    Google Crome hade jag först när det började att inte funka. Ush jag är inte bra på detta :(

    Kram

    SvaraRadera
  5. Men kolla hos CLE (ser att Hilde också tipsar om det) annars är det Firefox eller Chrome som gäller.

    Jag kan ha "tom ruta" efter "Kommentera som" - men jag tvingar igenom det och får ordkollen och kabang så funkar det igen.

    SvaraRadera
  6. Bina, med hjälp har jag nu tagit bort Firefox för det funkade inte. Sen med hjälp, är all webb histrik borta och det funkar inte ändå.
    Hela jag ser ut som ett stort frågetecken =)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du kan ju testa att uppgradera Internet explorer till 9an. Den kör jag och har inga problem att kommentera. Annars kan jag bara säga som föregående talare. Chrome eller Firefox.

    Det du också kan göra är att klicka ur att du ska kommentera med ditt googlekonto och istället skicka anonym kommentar och skriv ditt namn istället.

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. Carinas tips i dag funkade för mig! Och gud vad skönt att få vara själv hemma:) Skulle jag ge mycket för;) Kram!

    SvaraRadera
  9. Har inga bättre kommentar-tips än föregående talare, men du fick ju till det hos mig häromdagen. Själv kör jag på Firefox och har inga problem.

    Så skönt med lite lugn och ro :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Vad fin du är i din Wilma. Och i remixen ovan! Får nog ta en närmare titt på den modellen som jag tidigare ratat :) kram Malin Gbg

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina