onsdag 22 juni 2011

Dansat runt midsommarstången!



Äntligen kunde jag lägga in korten. Blogger har inte varit sammarbetsvillig med mig :(

Vi har firat midsommar på jobbet idag. Vi har både dansat och ätit jordgubbar. Min klädsel blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det regnar när vi ska gå ut och dansa. Tar på mig regnkläder. När vi rest midsommarstången och allt  är klart gassar solen och det blir jättevarmt. Det slutar med att jag dansar runt midsommarstången i Cupcake tank, dark pink, regnbyxor och stövlar, ha ha!! När vi skulle äta jordgubbar åkte kjolen på!

Har varit hos frisören och fixat sommarfrissan, skönt! Jag tror inte ni kommer märka något, har bara tagit topparna.

6 kommentarer:

  1. Du är så himla fin i de färgerna - en midsommardröm!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt att fira midsommar på ditt jobb!
    Tack för bra reatips!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nadia; Det är MINA färger!

    Fröken Abbe; Vad roligt!!!

    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Jättefina färger och kombo. trevlig midsommar!
    kram

    SvaraRadera
  5. Härliga färger på kombo. Älskar också när kjolarna "snurrar" sådär och min dotter vägrar nästan ha något annat än klänningar som snurrar :-)

    Ha en superfin midsommar fina du
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Fina färger! Och jäklar vad långhårig du är! Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina