torsdag 16 juni 2011

I påsen...


fanns denna godingen och en annan sak med, visar en annan dag!
I butiken höll jag i en froteé jacka och sa till Maria, finns denna inte i någon klänning? Det var precis vad hon hade fått in! Ibland har man tur alltså ;-) Den fanns 2 färger att välja och jag velade mellan denna och den powderfärgade. Klänningen kommer från Culture, deras kläder gillar min kropp! Snyggo tajtsen kommer oxå därifrån.



Söt spets på ärmen.



De ♥-formade pärlemo-knapparna är så söta! Spets och brodyr som jag gillar!


 

Tack Carla för mailet, kul att hitta till dig. En portogisiska som gillar Odd Molly, visst är det lite häftigt!! Tyvärr kan jag inte kommentera i din blogg då jag inte kan kommentera med mitt google-konto. Vet inte vad jag ska göra för att det ska funka igen.

Kramar


9 kommentarer:

  1. Snyggt! Culture har fina kläder! Har själv köpt likadana leggings i svart :) Kram

    SvaraRadera
  2. Å så fin du er :-) culture må jeg teste ut. Kjempefint var det du hadde på deg. Laila :-)

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin klänning!! En sån vill jag ha. Har du något tips på om jag kan hitta den i någon webshop?

    SvaraRadera
  4. Å vilken snygg klänning. Jag fick nyss hem en klänning själv från Culture och är jättenöjd.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad fin den var! Har inte själv sett Culture någonstans. Ska kolla på nätet.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej !

    Vilken fin blogg du har! Hittade hit via Shop around the corner!

    Kram Anna

    http://coolaannna.blogspot.com/

    SvaraRadera
  7. Hej tjejer!
    Det går bra att beställa av Maria, gå in via länken "Shop around the corner" så hittar ni hennes mailadress, hon skickar gärna!! Maria kommer att snart öppna en webb-shop!!

    Anna, TACK!! Välkomen hit!!

    SvaraRadera
  8. Så kul att hon öppnar webshop! Hann aldrig inom när jag var hemma senast, men snart är det semester i S och då ska jag dit! Jättefint du har hittat :-)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Snygg klänning från Culture var kan man hitta dessa kläder. Nätbutik?
    Kram Marika

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina