tisdag 7 juni 2011

Lite vardagsfin ;-)


Då är det redan tisdag och jag har bara tredagarsvecka, på fredag är det skolavslutning. Jag hade tur som hittade en vikarie som kunde jobba åt mig, barnen blev så glada att jag kunde vara med dem!! Niklas är ute på jobb och är inte i närheten :( så han kan inte komma. Men barnens far-och-morföräldar kommer som de alltid brukar göra. Efteråt blir det fika här. Måste bara hitta på vad jag ska bjuda på!

Jag gillar min Jane loves Terry, skulle gärna villa ha någon fler velour / frotteé tunika, så man blir lite finare i vardagen, nerklätt fint, ni fattar väl hur jag tänker ;-)

Ha en bra dag!!  

3 kommentarer:

  1. Här slutar skolan först på tisdag och jag hade också tur och jobbar kväll så jag kan vara med.

    Här är det klibbig åskvärme och min garderob till trots har jag *inget* att ta på. En frottéklänning vore toppen! =)

    SvaraRadera
  2. Vad fin du var idag!! Gillar vardagskläder bäst på något sätt, det där enkla..om du förstår hur jag menar.. Skönt med 3-dagars för dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Mmm... jag kan framkalla doftkänslan av när jag packade upp mina såna Terrysar - förstår dock inte hur jag kunde göra mig av med dem. :-s

    KRAMAR

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina