fredag 1 juli 2011

STOR semesterväska!


När det var Odd Mollyträff i Göteborg i höstas köpte jag mig en ny väska. Ville inte åka dit med en sådär gammal prassel kasse som som vi har massvis av. Väskan jag köpte var i minsta laget för det jag skulle ha med mig på träffen, men dit insåg jag lite försent. Väskan var fin, svart med lite rosa blommor, MEN DEN ÄR HELT BORTA. Den borde komma fram men det har den inte gjort ännu. Vi har ett rätt så litet hus och då kan en väska inte bara komma bort sådär, det är jättekonstigt.
Hos oss finns det inte många ställen man kan köpa väskor på, kollad in Visko men det var kört. Gick till Harrys och kollade vad som var kvar på rean. Provade faktisk lite, men inget köp. Nere på herravdelningen stod denna STORA Replay väskan, kände lite på den igår. Jo, den skulle jag ha!! Perfekt att packa semesterkläderna i!

1 kommentar:

  1. Jätte fin väska! Väskor kan man aldrig få för många av. Jag ska också införskaffa lite nya väskor snart, två har gått sönder den här resan. Allt blir för tungt och det spricker här och där. Visst vill man att Mollykläder ska transporteras i hela väskor:-)
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina