torsdag 1 september 2011

Glad kombo!!! Provning på Harrys!


Åhh, vad jag blev glad i denna kombon! Essenhigh knit cardigan i sienna, Lovelove tank i vintage brown och mössan med stort M!! Koftan är jättesöt när man knyter rosetter, men när bara banden hänger ser det inte så kul ut. Jag har den gamla koftan med rosetter så jag nöjer mig med den. Mössan är jättekul, men jag använder gärna inte mössa, inte ens på jobbet. Så den skulle nog bara ligga i lådan. 




Här provar jag Blenda top i almost black, inte helt fel!!


Canna cardigan från i våras älskar jag, men denna från hösten gillar jag inte alls.
Hade med mig Contrast dots blouse i grey och dark blue in i provrummet, men dom var väldigt pyttiga, så jag provade inte dom.

13 kommentarer:

  1. Ja älskar mössan! Men så är jag en mössnörd :) Översta koftan hade väldigt snygg färg men jag har svårt för de där banden. Blenda var fin! Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att få se provningsbilder på lite nytt!
    Blenda top tycker jag är fin på dig :-)
    Cannan var jag ju nyfiken på...
    Vad är det som inte funkar med den?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Mössan är ju bara för söt. VILL HA :-)

    Tack för fina provningsbilder. Jag är inte heller förtjust i höstens Canna. Tycker den blir lite skrikig. Dessutom är jag inte förtjust i ullen...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Så söt du var i mössan..ja hela stassen förresten!! Jag är mycket nyfiken på en Canna fast i brunt, tror du det blir tossigt på mig??!
    Varit på norra ön idag, strålande sol o värme på en helt öde strand..
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Kul! Jag undrar VAR det ull i linnet?

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Tack för en fin provning!
    Essenhigh Knit Cardigan är så himla fin...
    Mössan är så gullig..
    Kram

    SvaraRadera
  7. Bina, JA det var ULL i linnet, inte ens de i affären visste det, så det blev en nyhet för dem!!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Blenda top var jättefin på dig, och du är fin med mössa. Jag kan hålla med om att Canna blir lite mycket med allt mönster, men snyggt sitter den.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag tycker du är jättefin i den Canna cardigan. Tycker bättre om den än den första koftan. Tack för en härlig provning och du jag tycer du är superfin i mössan. Kramkram

    SvaraRadera
  10. Mössan klär dig ju så fint, varför använder du inte mössor? Tack för fina provningsbilder! Den röda cardigan är ljuvlig, men jag känner mig och vet att jag skulle bli vansinnig med alla de banden :)

    SvaraRadera
  11. Attans vad dumt :(

    Ullblandning ÄR bra men jag tycker det känns jobbigt och svårtvättat - jag skippar det trots att färgen verkar ljuvlig.

    KRAM

    SvaraRadera
  12. Åh jag tycker den koftan var helt underbar på dig!! : ) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  13. Åhhhh vad fin du är..!!!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina