onsdag 26 januari 2011

Tralla la la....



Idag har jag skickat iväg ännu ett brev, med ett plagg jag har sålt.
Igår missade jag 2 Tradera auktioner med 10kr på bägge 2. Morr, jag brukar bestämma det ska jag ha och så ninjar jag hem det. Men igår gick det inte så bra. Först blir jag arg, men sen tänker jag det var nog inte meningen, att jag skulle ha den.
Idag har jag Indiska tyllkjol, rosa strumpor (som mamma stickat), Antidote frill tank, rose, Mulholland alpaca coat, vintage powder och Scarf scarf, rose.

Tralla la la,
jag vann en sak på Tradera idag!
Eller rättare sagt just nu!!

Kramar

3 kommentarer:

  1. Jag skrev fel igår... Det är en 3a!! Inte en 2a!! Men det är en annan tjej som ville ha den, men hon tror att det är en 2a... Kanske den blir för stor för henne nu....??

    Kram.

    SvaraRadera
  2. MollyB, gör du samma misstag som jag, missar med storleken. Man blir så trött på sig själv ;-)
    Kraaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina