måndag 3 januari 2011

Promenad runt Villa Valla!




Idag ville killarna åka skidor på golfbanan. De försökte få med mig men det gick inte. Sablar vad ont jag har där bak. Så går det när man inte kan stå upp på ett par skidor. Värst är det när man sitter och ska upp, aj, aj. Killarna åkte själva, jag  tog samtidigt en promenad och vi bestämde träff vid golfklubbens hus, Villa Valla. Barnen åkte 3 varv runt golfbanan, det var ute i 2 timmar, när de kom hem hade jag gjort varm oboj och vi fikade lussekatter och pepparkakor. 

Lite senare åkte jag fram till byn och kikade lite i affärerna. Kan tacka Adela att jag hittade en jättefin tunika, vit med spets och volanger på KappAhl. Superfin med slitna jeans som jag hade idag. Fotar imorgon i dagsljus.

Kramkarm

2 kommentarer:

  1. Oj vilken fin villa och välvallad skidtur.
    Är usel på skidor, fast måste erkänna att det ser mycket mysigt ut.

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert hus! Vår villa från 30-talet bleknar i jämförelse... =)

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina