lördag 22 januari 2011

Dockan Vivi och lite kvällsbabbel!

Söta dockan Vivi, som jag har fått av Elin, mormors syster. Elin fick aldrig leka med dockan utan den fick bara sitta på hylla. Jag tycker hon är så söt! Kolla in skorna och underkjolen!! Klänningen är inte original, Elin har sytt den på sin gamla tramp symaskin, för läääänge sen.


Nu sitter Vivi på min hylla ;-)


Det gick ju jättebra att sälja här på bloggen! Lite stressigt blev det med alla mail, pang, pang iväg med mail!  Nu efteråt kan jag vara lite efterklok skulle jag nog inte sålt 14 plagg på en gång. Det är mycket att hålla koll på. Sen skrev jag fel storlek på två plaggs storlek och glömde skriva storlek på ett plagg. Stackars Camilla, hennes mail hamnade i min skräppost 2 gånger, där råkade jag slänga dom när jag skulle klick att det inte var skräppost. Ett brev har jag  postat, underkjolen ska få ett nytt hem hos Matilda ;-) Just nu hänger många Mollysar på tork i min tvättstugan! Niklas frågar oroligt, du säljer väl inte klänningen du fick i julklapp. Jag lovar att aldrig att aldrig sälja den. ( Den mörkblåa Everywear dress)


Trevlig lördagskväll!

4 kommentarer:

  1. Haha, det var inget synd om mig. Det gick ju bra till slut. Tack för att du inte gav upp, trots strulet, och tack också för en mysig blogg!

    Kramar Camilla

    SvaraRadera
  2. Camilla, jag kände mig så dum när jag råkade "tappa bort" dig i skräpposten. Kalla mig vimsig men jag hittade tagsen till blusen.
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Haha jättebra! Tack!

    Kram igen

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för kjolen, den kom idag =)
    Mvh Matilda

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina