lördag 22 januari 2011

14 Mollysar till salu, från 1a till 4or!!!

Mina 2 garderober är överfulla! Alla andra rensar ut, men inte jag, Jag bara köper och köper och trycker in. Men nu har jag fått ett ryck. Provar om det går att sälja på bloggen. Allt jag säljer kommer jag att tvätta och stryka innan jag skickar iväg det. Plaggen kommer från ett rökfritt hem och vi har inga husdjur. Många av plaggen har tags, jag ska bara leta upp dem och hoppas att de ligger kvar i påsarna. Vanlig frakt ingår i alla priser. Självklart är alla plagg äkta Odd Molly. Lägg en kommentar om du är intresserad av plagget. Sen mailar du mig, christina.maria.k@hotmail.com.


1. #144 Tunn långärmad top, från Vive la difference, det är en 3a på den. Jag har trätt i  halsbandssnodd i vid handdleden, för ärmarna var lite förlånga, det går lätt att ta bort. Fint använt skick. Jag vill ha 250:- 



2. #141 Solid cotton tee s/s bronze från Meastress Selectif 3a, ny oanvänd. 200:- vill jag ha för den. Tags finns. SÅLD!


3. #141 Solid cotton tee s/s red, 4a. Använd 1gång, 200:- vill jag ha för denna. Tags finns SÅLD!

4. #889 100g lovelove tank lite lilac, 3a. Använd 1 gång. 200:- vill jag ha för linnet. SÅLD!



5.#899 Cupcake top, darkblue 2a, lite matt i färgen. 200:- vill jag ha för den. SÅLD!



6. #713 Wonder top rose 1a, fint använt skick. Tags finns. 300:- vill jag ha för denna, från Selectif Meastress. SÅLD!



7. #746 Spoiler underskirt i bronze 2a. Oanvänd. Tags finns. 400:- vill jag ha för den. SÅLD!



8. #850a Superpleated blouse, red en 3a på den. Jag vill ha 500:- för den. Fint använt skick. Tags finns. SÅLD!



9. #854 Cubbelstone blouse, 4a på den. fint använt skick. Tags finns. 600:- vill jag ha för den.

10. #327 Light cotton embroidered, almost black, 4a, från Pearl Miss Daisy, använd 1 gång. 600:- vill jag ha för den. Tags finns. SÅLD!



11. #114 Basic v-neck cardigan, rose 4a. Det finns en liten fläck som knappt går att fota. Annars är den fin. 350:- för den.  Ska tvättas då jag såg mer fläckar på den, så jag vet om de går bort. SÅLD!

12. #215 Rib jersey tank blue, 3a. Använd 1 gång. Tags finns. 200:- för linnet. SÅLD!

13. #215 Ribb jersey tank grey, 2a Tags finns. Fint avänt skick. 200:- för linnet. SÅLD!


14. #215 Rib jersey tank lite brown, 4a. Tags finns. Det har börjat att gå upp lite längst ner där bak på linnet. Annars, fint avänt skick. 175:- för linnet. SÅLD!

17 kommentarer:

  1. Underkjolen vill jag gärna köpa, jag mailar! Mvh Matilda

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vill gärna köpa nr 6.
    Mailar dig.
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  3. Älskar lovelove tank så den vill jag köpa (#889 100g lovelove tank lite lilac, 4a)!!
    Jag mailar dig!!
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Hej
    Jag kan tänka mig nr 2. #141 Solid cotton tee s/s bronze från Meastress Selectif.
    Mailar dej./K

    SvaraRadera
  5. Hej!!
    Vill gärna köpa din cupcake top (mörkblå) om den finns kvar. Jag mailar dig också!! Visst var det en storlek 2 på den?
    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Jag köper gärna Superpleatedblusen!

    Vänliga hälsningar Camilla

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna köpa det blå och det grå linnet! Mvh Susanna

    Jag har mailat dig!

    SvaraRadera
  8. Camilla, om du är intresserad av Superpleated kan du maila mig.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag undrar vad det är för storlek på #327 Light cotton embroidered, almost black?

    Sen vill jag gärna köpa din marinblå cupcake.

    KRAM

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Jag har mailat dig, men jag gör det igen!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Camilla, dina mail har kommit i min skräpmail. Jag mailade dig men det funkade inte, fick tillbaka det igen. Nu ligger de inte kvar i skräpmailen, lyckade klick bort dem när jag klickade att du var säker, så kan du försöka en gång till!
    Kraaam

    SvaraRadera
  12. Jag försöker igen!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  13. Åh vilken massa finingar! Går åt som smör i solsken! Härligt!
    Kram

    SvaraRadera
  14. När du tvättat klart den söta rosa med fläckarna kan du hojta på mig =)

    SvaraRadera
  15. Jag är intresserad av den sista där nr. 14...om den fortfarande finns kvar...
    Mailar dig!!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  16. nä.. jag ville ju oxå köpa... ;).. snyft... nu får du rensa lite igen ;) *ler*
    alexandrachatrin@hotmail.com

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina