söndag 30 januari 2011

Knökfullt!


 

Köpte lite nya galgar på Ikea igår. Galgade om, så ny är nästa alla galgar vita. Tog bort lite plagg bl.a. båda FOLen, som får bo lite i klädkammaren i källaren, i väntan på vår och sommar. Det är ändå rätt knökfullt i gaderoben. Ja, ja jag gillar mina plagg som trängs med varandra ;-)

Hos oss har det varit lugnt, grabbarna har varit och lekt med kompisar, hela dagen. Jag har bakat bröd i långpanna supersmidigt. Så gott det var att äta nybakt bröd till kvällsmat. I somras gjorde jag rabarbermarmelad med kanel, tog det på brödet och lite ost, mmmmm.

Kram♥

2 kommentarer:

  1. Garderoberna har en tendens att minska i storlek..skumt!
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart knökfullt! =)

    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina