torsdag 6 januari 2011

Jag lyckades!!

Hoppar och dansar!!! Min plan funkade. I måndags var jag och spanade och provade på Harrys. Det var två plagg jag ville ha. Det var bra för plaggen hängde jämte varandra det skulle bli lätt att hugga ;-)
Det hade samlas lite folk utanförs Harrys när jag kom dit en kvart före de öppnade. Det var kallt att stå och vänta. När dörren öppnades var jag snabbt inne. Jag högg mina saker och lite till och gick in i porvrummet. Det blev mina två säkra kort och en BONUS!! Nu har jag handlat färdigt på rean och är jättenöjd!!! 

Ledtrådar är powder och vintage powder och white!!!

Dansar runt!!

5 kommentarer:

  1. GRATTIS! Det är lycka på hög nivå när man får tag på det man vill. Och en bonus låter ju inte fel. :o) Fast nu får du snart visa innan jag brinner upp av nyfikenhet... ;o) Kram!

    SvaraRadera
  2. Jaa, vad roligt!! Grattis till din lyckade rea"kupp", hihi. Skall bli kul få se sedan..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis:-)) Jag är lika glad jag för jag hann fynda hos Mathilde till 50% innan förkylninge slog till igen.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt!
    Jag blir så sugen på att reafynda när jag läser hos er andra, men det är lite svårt med Odd Molly ute på landet. :0(
    Hoppas du snart vill visa, är så nyfiken!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men vad du rea-fyndar! Åh, jag önskar också att det fanns lite schyssta rea-affärer här i närheten... Nu är vi nyfikna! Visa upp!!!!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina