fredag 21 januari 2011

Fin budgetkofta!

Åkte fram till byn en sväng. Hittade denna koftan ville jag prova, den hängde inne på Lindex. Själv tänkte jag på Begonia cardigan., när jag såg den. Jag blev jättevarm när jag provad den, lite för tjock för min del när det är en vår/sommarkofta. Jag väntar och provar Begonia cardigan, nu håller vi tummarna att den är bra. Priset på denna är 349 eller 399kr minnet sviker mig lite.

Denna lilla toppen var väldigt söt, inte på mig då, men på någon annan, lite mindre person. Den hittade jag på KappAhl, den fanns i vitt, rosa och (mint)grönt. Gräddbakelsen gick för 199:- 

Köpte bara lite plock, rosa almanacka. Hade 50 kronors rabattlapp på Lindex som jag ville använda, så det blev en BH som trycker till tvillingarna och strumpbyxor.

Trevlig fredagskväll!!

3 kommentarer:

  1. ÅH Begonia cardigan har jag också spanat in, den är vacker. Jag vill ha en i vintage chalk men åt dig röstar jag på den i dark magnolia för jag tror du kan kombinera den med alla dina rosa och ljusa mollysar som jag har sett att du har mycket av. Eller också den i dark grey av samma anledning.

    Lindex har en del fina grejer att kombinera med mollysarna, jag köper något enstaka plagg där. Oftast blir det via deras webshop nu för tiden när man bor där man bor. (i tassemarkerna)

    Du var jättegullig som gräddbakelse! ;-)

    Ha nu en mysig helg med din familj!

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Maria, jag var precis inne och kommenterade hos dig, går in till mig och då så ser jag att du varit hos mig ;-) KUL!!

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint lager på lager du har!
    Den rosa kjolen (?) verkar ursöt. Är det något som finns i butik nu?
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina