lördag 1 januari 2011

Molly har bakhalt!!!


Aj,aj min häck. Sablar vad bakhalt det var idag. Det hade nog passat bättre med skridskor i spåret än skidor. Jag hade vallat mina skidor med rött, ändå var det BAKHALT!! Efter 1 km lägger jag på mer valla, det är väl bra i 400 meter sen är det bakhalt IGEN. Ramlade 3 rejäla gånger på 4 km. Två gånger fick jag bakvikt och ramlade på häcken, fy sjutton vad ONT det gjorde och gör! Gabriel hälsar att det såg roligt ut. En gång dök jag rak ner i den hårda skaren, med ansiktet före, snön kom in överallt, blä. Jag har fått tips från familjen att min åkstil är inte det bästa utan jag måste krypa ihop mera i backarna. Sen strejka kameran, den var dåligt uppladda, så korten blev inte så bra och den la av. 2 Mollysar har åkt skidor idag, Everyday short cardigan i rose och Rib jersey i rose, som är en vanlig långärmad baströja.

Såg inne hos Linda att hon skulle göra en lista på "Mina bästa köp 2010" superbra idé tycker jag, så nu funderar jag för fullt på "min" lista.

Kramis

2 kommentarer:

  1. Haha, jag som varit så sugen på att ta upp skidåkningen. Vi har ju toppenspår precis utanför dörren nämligen. Men nu vete sjutton, hihi.... Ja, här är också isigt. Vi halkade hem till fots i natt från goda vänner! Och när vi smällde av fyrverkeriet ÖSREGNADE det. Blä och fy!
    Gott nytt år och kram på dig! Ser fram emot listan!

    SvaraRadera
  2. Jag har ju aldrig stått på ett par skidor, så jag hade nog drattat på ändan stup i ett! Låter så härligt att bara ge sig ut så där i solskenet! God fortsättning!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina