onsdag 26 januari 2011

Klick, klick

och snart kommer denna söta väska hem till mig. Gillar dom rosa rosorna, jag hela väskan är superfin. Väskan kommer bli min kompis till vår och sommaren! Nu blev det lite jobbigt att sitta här och tänka på vår och sommar. Tänker på Varberg, fästningen, kallbadhuset, strandpromenaden, åhhh, vad jag  lääängtar till sommaren!!! Tänk att gå där med väskan över axlen ;-) och Mollysar på mig såklart.

Nä, nu får jag komma till verkligheten. I morgon har jag PIM examination, det ska säkert gå bra!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Å jag har också klickat alldeles nyss faktiskt. Hoppas säljaren är ok så att jag snabbt får hem mitt ninjade Traderaplagg ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till imon:)Det kommer att gå PERFEKT!
    kramarna

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina