onsdag 19 januari 2011

Orginal och nyare tappning!

Hittade en sparad bild från Tradera, som legat lääänge i en gammal mapp. Tänkte att det kanske är fler som vill se jämföra. Jag tycker det är bra att de ändrat lite på den nya klänning. Jag tycker inte de ska kopiera sig  själva, utan ändra lite på färgerna, eller ändra lite på designen. Önskar att Odd Molly börjar med loggor igen, saknar dom SÅ!!!

Idag har jag en lång dag på jobbet, först jobbar jag som vanligt och på det ska jag på ett jobbstyrelsemöte.

Ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. Här är en till som saknar loggorna, därför är det extra kul att hitta gamla kläder på Tradera med vackra loggor.

    Hoppas allt är bra!

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Jag är inte så gammal i Mollyvärlden men jag tycker plaggen ser mycket simplare ut utan loggan. Den ger ju den extra kryddan. ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att se originalklänningen och bra att de faktiskt inte körde en kopia rakt av. Tycker nog att linnet är lite för likt originalet, även om loggan saknas!
    Kaaaa, tillbaka med loggorna!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nena, jag tycket som du, linnet är lite väl likt. Klänningen syns ju mer skillnad om man jämför den gamla mot den nya.

    Kram till er alla, från en tröttis som jobbat mellan 9-21, jäsp!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina