torsdag 6 januari 2011

Budgetfynd!



Det är ju inte bara Mollysar som flyttar in i min garderob. När jag var i Borås iförgår hittade jag en vit spetsklänning hos KappAhl. Jag har en likadan fast i purpur som jag gillar. Det var rea på den + att jag hade 20% rabatt på reapriset, nice!! Fin till våren sommaren, jag för det kommer väl en sommar ;-) Det är bara vit vitt vitt, snö i massor!



Har varit ute och gått och pulsat i snön. Det var väldigt dåligt plogat, så jag fick oftast gå på vägen. Tog lite fina kort över golfbanan.



Kramkram♥♥

2 kommentarer:

  1. Ja just nu kan man undra om det blir någon sommar.......;-) snön har vräkt ner i Stockholm idag.
    Så det blir till att pulsa fram ett tag till!
    Vilket fint fynd från Kapp Ahl........hörde talas om att de ska köra halva reapriset på måndag.
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  2. Den är söt som socker !
    Kram Pjollret

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina