lördag 29 januari 2011

Freeport idag!

Här kommer den utlovade Freeportrapporten! Först lite bilder på Freeport, dom är till dig Susanna (min jobbarkompis som hittat hit), så du vet hur det ser ut.



I det blekrosa huset finns Odd Mollybutiken. 

Provar denna fina velour hooden? Med stor fjäril på ryggen. Jag provar 4an och den sitter på, skulle behövt 5an ;-) Den kommer från Colore Superiore kostade ca 850:- När jag väntade på att ett provrum skulle bli ledigt träffade jag en tjej som läser här. Det är KUL att träffa tjejer som läser bloggen det har hänt mig flera gånger nu. Du var jättesnygg i Saloon strap dress, som du provade. Jag tog och provade en likadan, men de hade varit "snåla med tyget" skit oxå, jag fick inte igen dragkedjan :(


Det fanns lite få plagg från Lady Hippie, här hänger Print tank i white, som jag har hemma. Det fanns oxå den röda varianten.

Antidote frill tank i rose. Som jag redan har.


Åhh, vilken fin rosa kjol i storlek 4a men 1300:- mindre i plånboken kände jag inte för.

Lite Magnoliaplagg. Pillade inte på dem men jag tror det de var de midjakorta. Jag har provat de tidigare och det var inget för mig.

Linnen och toppar!! Linnena som hänger där kostade 300:-

Missing dress, tror det var 3or på dom.

Ser ni vem som sitter på golvet och spelar på det nya Nintendo ds spelet som köptes på Kungsmässan??

Coolwool dress och Coolwool cardigan i royal hängde där så fina.

Vilka finingar, kostade 600:- näpp inget köp där heller.

Lite besviken är jag. Hade hoppats att Odd Mollybutiken hade fått in lite"roligare" plagg från Lady Hippie, men det fanns bara enklare plagg, typ toppar och linnen. Det känns som Barkaby fått in så mycket fint och jag hade hoppats att Freeport hade fått några liknande lådor ;-) Jag har så många Mollysar, köper jag något måste det vara något "super" tyvärr hittade jag inget "superplagg" idag.
 På hemvägen gick jag in på Stjernboden,  frågade tjejerna om de skulle få in Full bloomer, men det skulle dom inte, synd :(

Här kommer lite fikabilder:

Tobias sitter och myser, gott med fika!!

Tobias fotar sin muffins!

Moi! Goda muffins, tala om att bli "propptjockmätt"!!!

Vad det gott, eller gott??

Avslutar med en bild på Tobias inköp idag. Vet att han skulle bli glad om jag lägger in det ;-) Alla tröjor hittad vi på Zara.

Grabben kommer bli snygg!!

Kramar♥♥

9 kommentarer:

  1. Mycket fint! Men man blir per automatik lite strängare på outlet (iaf blir jag det) jag trodde att jag skulle gå bananas i Barkarby men kom därifrån med 2 plagg varav 1 par jeans...Helt otippat.
    Mysig fika fick ni iaf!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad GLAD jag blir när du klickar foto på Freeport & berättar vad där finns ! Superbra att få lite inblick :-)
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  3. Tack för fina bilder :) Min plånbok blev glad över att det inte kommit in så mycket frestelser :p
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mysig dag ni haft, även om det inte blev något till dig så fick ni ju hem en hel del fint. :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej, när man bor i Östersund har man inte nära, vilken storlek var det på Coolwood, dom är så fina, har st 1?

    Trevlig helg,Lena

    SvaraRadera
  6. Hej Lena, jag vet att den jag fotade var en 2a, det hängde någon mer som var mindre, minns inte storleken. Du kan ringa och höra imorgon, 0300 13090 dom skickar. Coolwoolen är stor i storleken, jag har 3 och 2a på mina. Annars brukar jag köpa 4or.
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  7. Fina köp till sonen:) Och vad jag blir sugen på ett Freeport-besök nu då! Kram

    SvaraRadera
  8. Japp, han kommer att bli skitsnygg!
    Ja, var är alla de där plaggen man läser om från Barkarby. Skulle vara intressant att veta hur det fördelas mellan outletarna!
    Mysig dag ni verkar ha haft på tu man hand!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Superkul med dina Freeport-rapporter, även om det ofta blir att man blir lite sur för att man bor för långt bort... :o)
    Fina kläder till sonen.
    Ha en bra söndag. Kramkram!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina