söndag 9 januari 2011

Synd att de har ändrat på texten!

Nu när jag hämtade produktbilerna på min nya Euphorbia tunic såg jag att de valde en annan text än den som de hade på provkollektionen. Det var synd för jag gillar den på produktbilden mycket bättre.

a book with a unwritten ending

Men va sjutton, det var kärlek vid första ögonkastet! Jag gick förbi Harrys i juletid såg i skyltfönstret en Euphorbia tunic (men jag visste inte att den hette så då), LOVE! Jag gick in och provade den. Hua priset var inte snällt för min plånbok.Snart var det rea och jag ville spara på slantarna. Gick in på Harrys dan efter rean, för att se vad som var kvar, inte mycket men där hängde den ;-) Den såg jag inte när jag var där och trängdes på rean.

Kraam Christina♥♥

4 kommentarer:

  1. Åh hittade du denna goding på 50%? Helt underbart, ett riktigt fynd! Grattis:)
    Ha en bra dag!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  2. Jättefin är den ju. Grattis.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilket fynd! Älskar min! Kram

    SvaraRadera
  4. Alltid kul att fynda! Håller med om texten, var bättre innan, men men...

    kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina