tisdag 11 januari 2011

Tog fjärilsklänningen idag!


Jag är lika trött och sliten som jag ser ut, har jobbat mellan 9-18 idag, känns som precis hela dagen. I morgon jobbar jag 7.30-ca 19.30, vi ska ha lite avdelningsplanering såhär i början på terminen. Men på torsdag slutar jag tidigt (14.00) JIPPI!!

Outfiten:
Shepherd ullstövlar, jättegoa att ha på sig inne!!
O M strumpor, powder
Leggins edc, lila
O M klänningen med fjärilen på ryggen 
och underklänning Ti Mo 

Köpte med mig semle bullar, i affären innan jag åkte hem. Vispade grädde och micrade äpplemos, mums vad gott.

Kram

6 kommentarer:

  1. Å vad det ser mjukt och skönt ut - stövlara sr urmysiga ut.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh men Du, Semlor så himla gott - farligt gott man skulle ha haft en par tre stycken NU!!

    Hälsningar från Mallorca,
    Ingrid

    SvaraRadera
  3. Hej hej, i dessa tider av total bantningshysteri bland landets mollybloggare känns det sunt att läsa om någon som åt en semla, well done =)

    SvaraRadera
  4. Lät gott, men inte har du väl äpplemos i fastlagsbullar ?
    ♥Åsa

    SvaraRadera
  5. Tack för ditt mail igår - hoppas är lite piggare idag!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. johanssonskan hann före. Har aldrig hört talas om äpplemos till semlorna. Kommer nog inte prova, men roligt o höra något annorlunda.

    Tog mig en i söndags o det är så gott...
    Jag har tur mitt favvo-fik tar in mini-semlor vilket gör att även jag kan äta semlor fr.o.m måndag (då de börjar servera dem).

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina